MR. SUSHI HORST

Recentebeoordeling


5 sterren uit 205 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mr. Sushi Horst. Meer weten? Ontdek meer

3 jun 2026 om 21:39 nee sushi was slecht, zat uit elkaar gevallen in het bakje, en smaakte niet
15 mei 2026 om 18:43 Goede Sushi voor goede prijs
7 mei 2026 om 18:30 Smaakte lekker en was ruim optijd
4 apr 2026 om 18:25 Was super lekker echt aanrader
6 dec 2025 om 21:30 Super lekker en snel klaar. Medewerkers zijn altijd vriendelijk en attent. Aanrader!